خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده با اشاره به الحاق تجهیزات جدید به آجا؛

توانمندی ارتش سبب شده تهدیدات دشمنان نتواند بر امنیت داخلی تاثیرگذار باشد

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توانمندی های نیروهای مسلح کشورمان خصوصا ارتش موجب شده تهدیدات اطراف کشورمان نتواند بر امنیت داخلی تاثیرگذار باشد.

 یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی ارتش برای رصد دقیق تر مرزهای کشورمان با همسایگان، گفت: توانمندی های نیروهای مسلح کشورمان خصوصا ارتش موجب شده تهدیدات اطراف کشورمان نتواند بر امنیت داخلی تاثیرگذار باشد.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بکارگیری سامانه‌های پیشرفته از سوی ارتش در عملیات های مختلف موجب شده این نیروی نظامی در انجام وظایفش موفق باشد، اظهار کرد: این دستاورد نشان دهنده تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی بر اساس مولفه خود اتکایی و توجه به جوانان نخبگان است.



وی ادامه داد: به عبارتی امروزه شاهد بکارگیری نیروهای مسلح از توانمندی و ظرفیت شرکت های دانش بنیان هستیم که این امر موجب شده علاوه بر رونمایی از تجهیزات جدید، تسلیحات قدیمی نیز بازتولید شوند که تحقق این مهم نیازمند دستیابی به فناوری های پیچیده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه جنگ الکترونیک و استفاده از ظرفیت های پهپادی به عنوان مولفه های برتری قدرت نظامی و دفاعی در دنیا تلقی می شود که خوشبختانه نیروهای مسلح از جمله ارتش کشورمان به این امر دست یافته اند.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه باید اذعان کرد اشراف عملیاتی و آمادگی یگان‌های ارتش در مرزها سبب شده شاهد امنیت پایدار شکل بگیرد و همین امر بر رونق اقتصاد مرز نیز موثر بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359528
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار