خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 19:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
موسوی مطرح کرد

تنبیه قانونی رژیم صهیونیستی با پاسخ موشکی سپاه

عضو کمیسیون صنایع مجلس ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین دلاورمردان سپاه در پاسخ موشکی به اسرائیل، گفت: امروز احساس آرامش در غزه مظلوم بعد از 6 ماه جنگ و ناآرامی برقرار شد.

سیدعلی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک پیروزی سپاه پاسداران در پاسخ موشکی به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در مورد هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، گفت: اسرائیل باید حتما برای اقدامی که مرتکب شده بود تنبیه می شد و این تنبیه، قانونی و به حق بود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه هرکس گلوله ای به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران شلیک کرده و یا قصد تعرض داشته باشد، با ضربه شصت جمهوری اسلامی مواجه می شود، گفت: امروز فلسطین مظلوم امیدوار شد.

وی در ادامه این پیروزی غرورآفرین را تبریک گفت و افزود: اسرائیل تا کنون خاک بسیاری از کشورهای عربی را مورد تعرض قرار داده بود اما آنها نتوانسته بودند این کار را جبران کنند. این نخستین بار است که کشوری اینگونه از خود دفاع می کند.

موسوی ادامه داد: جا دارد از نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان سایر جبهه های مقاومت که در این اقدام، ایران را همراهی کردند تشکر کنم. امروز احساس آرامش در غزه مظلوم بعد از 6 ماه جنگ و ناآرامی برقرار شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه امروز اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در سراسر دنیا به اثبات رسید، خاطرنشان کرد: دشمن دیگر جرأت نمی کند به خاک کشورمان تعرض کند و امیدواریم این اقتدار همواره محفوظ بماند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377157
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار