خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/14 - 15:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی در بزرگداشت شهید سلیمانی در بهشت زهرا(س):

تمام وجود دشمن در جریان عملیات طوفان‌الاقصی بر هم ریخت/ پیروزی نهایی از آن مسلمانان است

دبیرکل دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، گفت: ابتکار عمل از 7 اکتبر در دست جبهه مقاومت است و تمام وجود دشمن در جریان عملیات طوفان‌الاقصی بر هم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که بعد از ظهر امروز(پنجشنبه، 14 دی ماه) با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن ندبه گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه 24 سال در رکاب سردار سلیمانی خدمت می کردم، گفت: امروز در سالروز شهادت شهید سلیمانی و همزمان با اتفاقات مهمی که در دنیا در حال رخ دادن است گرد هم جمع شده ایم.



تمام وجود دشمن در جریان عملیات طوفان‌الاقصی بر هم ریخت



دبیرکل دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس، ابتکار عمل از 15 مهر مصادف با 7 اکتبر را به طول کامل در دست جبهه مقاومت دانست و افزود: اگر امروز ما اظهارنظرهای احساسی نمی کنیم به دلیل آن است که نمی خواهیم در زمین دشمن بازی کنیم. تمام وجود دشمن در جریان عملیات طوفان‌الاقصی بر هم ریخت.



وی در ادامه با بیان اینکه امروز دنیا در حال خارج شدن از دوقطبی بودن است، گفت: در آینده جمهوری اسلامی ایران سهمی از جهان خواهد داشت که یکی از آنها سهم آرمانی است و آمریکا و هیچ ابرقدرت دیگری نمی تواند به پیروزی در دنیا برسد چرا که پیروزی نهایی از آن مسلمانان است از این رو نباید از شهادت در این مسیر نباید هراسی به دل راه دهیم که نخواهیم داد.



به زودی شاهد سقوط اسرائیل خواهیم بود



ابطحی همچنین وقوع عملیات طوفان الاقصی را در مناسب‌ترین زمان توصیف کرد و افزود: غرب آسیا باید با هماهنگی محور مقاومت، محل حضور انسان‌های آزاده و شریف و دولت‌هایی باشد که خادم ملت خود هستند از این رو نباید از شرایط به وجود آمده هراس داشت که در حال حرکت به سمت پایداری و ثبات هستیم.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین در پایان با بیان اینکه به زودی شاهد سقوط اسرائیل خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مسلمانان پیروز واقعی در دنیا خواهند بود که به زودی به آن نائل خواهیم آمد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374039
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم