خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/08 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ره‌پیک در جمع اصحاب رسانه؛

تعیین سرنوشت کشور با مشارکت مردم در انتخابات تعیین می‌شود

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: مطابق سخنان رهبر معظم انقلاب مشارکت و انتخاب فرد اصلح دارای اهمیت است.

سیامک ره‌پیک در جمع اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیامک ره‌پیک قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان صبح امروز (جمعه ۸ تیرماه) پس از شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان گفت: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مهمی است.

وی اظهار کرد: رییس جمهور در کشور اختیارات قابل توجهی دارد لذا باید خصوصیات لازم برای اداره کشور را داشته باشد و از این اختیارات قانونی برای منافع کشور استفاده کند.

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان افزود: اکنون روز انتخاب ریاست جمهوری است که روز بسیار مهمی تلقی می‌شود و ان‌شاالله همه مردم شریف در این انتخابات شرکت کنند و نقش خود را برای تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

ره‌پیک بیان کرد: همه باید تلاش کنند مشارکت خوب رقم بخورد زیرا موجب عزت کشور می‌شود و در این میان فرد اصلح انتخاب شود؛ هر دو این موضوع همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مهم است؛ این کار قابل انجام است و مردم می‌توانند آن را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار بدست آمده، تاکنون کسانی که از صبح امروز مشارکت داشتند، آمار خوبی را به ثبت رساندند و امیدواریم که تا پایان وقت مردم با انگیزه و با نشاط در این انتخابات شرکت کنند؛ رسانه‌ها و اصحاب رسانه در این امر نقش دارند و ان‌شاءالله نقش خود را ایفا کنند و در ایجاد نشاط، انگیزه، دعوت و تبلیغ موفق باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380015
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار