خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/08 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی:

تعامل کشورهای منطقه می تواند سبب شکل‌گیری بلوک قدرت جدیدی در دنیا شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد استقبال شورای همکاری خلیج فارس از حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات با جمهوری اسلامی را باید به فال نیک گرفت.

سارا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با استقبال شورای همکاری خلیج فارس از حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات با ایران، گفت: کشورهای منطقه متوجه شده اند قدرت های بیگانه با حضورشان در خاورمیانه سبب افزایش تنش شده اند. در واقع حضور بیگانگان صرفا امنیت آنها را به مخاطره انداخته و این مهم در حالیست که اقدامات جمهوری اسلامی ایران سبب بازگشت صلح و ثبات به منطقه شده است.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خلیج فارس منطقه ای استراتژیک محسوب می شود، ادامه داد: بر این اساس تعامل و همکاری همسایگان در این منطقه سبب می شود امنیت پایدار بدون دخالت قدرت های بیگانه ایجاد شود.



این نماینده مردم درمجلس یازدهم با بیان اینکه کشورهای منطقه مسلمان و برادر هستند، افزود: بنابراین استقبال شورای همکاری خلیج فارس از حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات با جمهوری اسلامی را باید به فال نیک گرفت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد بیشترین میزان انرژی دنیا از منطقه خلیج فارس به دنیا صادر می شود لذا همکاری و تعامل کشورهای منطقه می تواند سبب شکل گیری بلوک قدرت جدیدی در دنیا شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359236
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار