خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/20 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
با صدور بیانیه‌ای انجام شد؛

تشکر مجمع نمایندگان خوزستان از مردم این استان برای نقش بر آب کردن توطئه فتنه‌گران

مجمع نمایندگان خوزستان با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از مردم این استان برای نقش بر آب کردن توطئه فتنه‌گران، اعلام کردند که «مردم شریف خوزستان با بصیرت هیچ‌گاه امیدشان به کارآمدی، توانایی و ظرفیت‌های انقلاب را از دست نداده‌اند و تاکنون فریب نسخه‌های به ظاهر شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده اند و نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجمع نمایندگان استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای از مردم غیور انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب نمودند، تقدیر و تشکر کردند.



متن بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



یک بار دیگر مردم غیور انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب نمودند.



مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی علیرغم همه سختی‌ها و درد و رنج هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلابشان را از دست نداده‌اند و تاکنون فریب نسخه‌های به ظاهر شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند و نخواهند خورد.



مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن‌هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زنان و دختران این استان به حساب می‌آید. نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چهارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نمایند.



چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقمام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم‌له را فصل الخطاب می‌دانند.



مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما مردم، سر تعظیم فرود آورده و از خداوند متعال می خواهیم که ما را خدمت گزارانی لایق برای این مردم قرار دهد و در آخر ما و شما بر این عقیده و ایمان هستیم که:



گیرم که شب تار و و بیم موج و گردابی چنین هایل      ما را چه باک از این، که فرزند زهرا قبطان این کشتی است



 



مجمع نمایندگان استان خوزستان

  • کد خبر : 350137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار