خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/27 - 13:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی مطرح کرد:

تشریح اهمیت سفر رئیسی به دمشق

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سفر رئیس جمهور می تواند پیامدهای مثبت سیاسی، امنیتی و اقتصادی در روابط دوجانبه و روابط با سایر کشورها داشته باشد.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به سوریه از لحاظ سیاسی، اقتصادی، بین المللی و منطقه ای حائز اهمیت است، گفت: ما با سوریه روابط استراتژیک و راهبردی داریم همکاری های متقابلی در دوران سخت حضور جریانات تروریستی و تکفیری در سوریه داشتیم که به واسطه آن مشکلات و خسارت های زیادی به دلیل حضور جریان داعش ایجاد شد که ایران می‌تواند برای بازسازی به این کشور کمک‌رسان باشد.



نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی کشور سوریه را یکی از کشورها و اعضای بسیار مهم جریان مقاومت می داند و سعی می کند روابط خود را در حوزه های مختلف سیاسی، دیپلماتیک، هماهنگی در سطح منطقه برای مقابله با زیادی خواهی جریان سلطه و همچنین نفوذ صهونیست ها در منطقه با این کشور توسعه دهد.



این نماینده مجلس مطرح کرد: با توجه به اینکه کشور سوریه صدمات وخسارت های زیادی دیده است کمک به بازسازی به کشور سوریه اهمیت دارد. ایران می خواهد که سوریه در حوزه های امنیتی، اقتصادی و سیاسی پیشرفت هایی داشته باشد چرا که هرگونه ارتباط و همکاری با این کشور در صلح و ثبات منطقه و ایجاد روابط سازنده در منطقه مفید است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بنابراین سفر رئیس جمهور می تواند پیامدهای مثبت سیاسی، امنیتی و اقتصادی در روابط دوجانبه و روابط با سایر کشورها داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355496
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار