خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 09:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

تشدید ایران هراسی، هدف تحریم‌های پهپادی ایالات متحده آمریکا

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد: آمریکایی ها می خواهند با تحریم های جدید خود، سیاست ایران هراسی را تشدید کنند.

یعقوب رضازاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به تحریم‌های  آمریکا علیه ۷ نهاد و شخصیت به دلیل برنامه پهپادی ایران، گفت: ایالات متحده آمریکا همه ابعاد صنعت دفاعی و نظامی کشورمان را تحریم کرده لذا اکنون در دور تحریم های جدید به سراغ افراد و نهادهای بین المللی رفته است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها می خواهند با این اقدام سیاست ایران هراسی خود را تشدید کنند لذا اقدام به تحریم شرکت ها و افراد حقیقی دیگر می کنند.



وی با اشاره به اینکه صنعت دفاعی ایران خصوصا در حوزه پهپادی کاملا بومی است، ادامه داد: در واقع سیاستمداران کاخ سفید به خوبی می دانند دانش پهپادی ایران به هیچ عنوان قابل تحریم نیست لذا دست به اقدامات نمایشی می زنند و لیست های تحریمی با اسامی خارجی را مطرح می کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه قدرت درون‌زا دفاعی ایران روز به روز افزایش یافته است، تصریح کرد: مقامات نظامی آمریکایی ها بارها اعلام کرده اند که تحریم ها علیه ایران نتیجه ای نداشته و نتوانسته سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی را کاهش دهد.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه دفاعی ایران در چارچوب قوانین بین المللی و برای حراست از مرزهای این سرزمین توسعه می یابد، تصریح کرد: بنابراین باید اذعان کرد توسعه برنامه هواپیما‌های بدون سرنشین ایران به هیچ عنوان تهدیدی برای کشوری نخواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 369171
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار