خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 14:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیسیون عمران مجلس در پیامی:

ترور شهید هنیه سبب آزادی قدس شریف و محو اسرائیل می‌گردد

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی ترور شهید هنیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه رهبر سرشناس جبهه مقاومت، اسماعیل هنیه و همراهشان وسیم ابو شعبان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

" و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربّهم یرزقون "

شهادت مظلومانه مجاهد نستوه و شاخص جبهه مقاومت مرحوم دکتر اسماعیل هنیه و همراهشان وسیم ابو شعبان که درود بی پایان الهی بر آنان باد؛امت اسلامی را سوگوار نمود وموجی از خشم و نفرت علیه صهیونیست های غاصب و آمریکای جنایتکار پدید آورد.

مسلما چنین حرکات مذبوحانه، خللی در مبارزات فلسطینیان به وجود نخواهد آورد و همبستگی و اتحاد مسلمین جهان، سبب آزادی قدس شریف و محو اسرائیل می گردد و مطمئنا این جنایت هولناک و غیر انسانی با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی، مواجه خواهد شد.

این جانب عروج خونین رییس دفتر سیاسی حماس و محافظ ایشان و سیم ابو شعبان را به امت اسلامی، ملت سرافراز فلسطین، خانواده های گرانقدرشان و تمامی مبارزان، آزادی خواهان و عدالت جویان عرصه گیتی تسلیت و تعزیت می گویم.

خداوند ارواح مطهرشان را در جوار خویش از نعیم اخروی بهره مند نماید و به برکت خون پاکشان بساط ظلم و ستم، نابود و درفش اسلام در اقصا نقاط عالم به اهتزاز در آید./

پایان پیام

  • کد خبر : 381433
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار