خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 13:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری با اشاره به برکناری معاون سیاسی وزارت کشور:

تخلف قانونی رخ داده بود/ مجلس به اندازه کافی با دولت تعامل دارد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر کشور با تاخیر نسبت به تغییر معاون سیاسی وزارتخانه متبوعش اقدام کرد اما این کار انجام شد زیرا معاون وی اقدامی خلاف قانون اساسی و قوانین عادی انجام داده بود.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با تغییر معاون سیاسی وزارت کشور از سوی دولت، گفت: وزیر کشور باید زودتر نسبت به برکنار معاون سیاسی خود اقدام می‌کرد زیرا وی اقدامی خلاف قانون انجام داده بود.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: هر چند وزیر کشور این کار را با تاخیر انجام داد اما تغییر در نهایت انجام شد البته پیشتر نیز وعده برکنار معاونش را داده بود.



وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به اندازه کافی با دولت تعامل دارد و دولت هم باید در این تعامل اهتمام بیشتری داشته باشد. برکناری معاون سیاسی وزارتخانه یاد شده باید انجام می‌گرفت و آقای وزیر پیش از اینکه مجلس از اهرم‌های دیگر نظارتی خود استفاده کند، در راستای تعامل و همراهی نسبت به این کار اقدام کرد.



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته باید یادآور شوم که استیضاح وزیر کشور محورهای مختلف دارد و پیش از طرح مسئله معاون وی مطرح شده بود، بنابراین موضوع استیضاح در مسیر قانونی خود تعیین تکلیف می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 366632
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار