خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/28 - 09:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رحیمی‌جهان آبادی:

تحریم بیش از ۳۰۰ فرد و نهاد ایرانی از سوی انگلیس دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تحریم بیش از ۳۰۰ فرد و نهاد ایرانی در سه ماه گذشته به بهانه اغتشاشات از سوی انگلیسی ها دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان محسوب می شود که امری محکوم است.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر تحریم بیش از ۳۰۰ فرد و نهاد ایرانی در سه ماه گذشته به بهانه اغتشاشات، گفت: غربی ها طی چند ماه گذشته به هر بهانه ای افراد، اشخاص، نهادها، سازمان ها و غیره را مورد تحریم قرار داده اند که این اقدام انگلیس نیز مصداق آشکار این اقدام ضدایرانی است.



نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند تحریم های ضدایرانی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در واقع سیاست تحریم، رویکرد تعریف شده در سیاست خارجی ها در مقابل ایران است تا بتوانند از طریق فشار اقتصادی و روانی کشورمان دچار آسیب کنند.



وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که تحریم می شوند به هیچ عنوان به خارج از کشور سفر نمی کنند اما آنها را تحریم می کنند تا افکار عمومی دنیا را تحت تاثیر قرار دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تحریم بیش از ۳۰۰ فرد و نهاد ایرانی در سه ماه گذشته به بهانه اغتشاشات از سوی انگلیسی ها دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان محسوب می شود که امری محکوم است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد که این اقدامات همواره ملت ایران را دچار آسیب کرده و این مهم بر خلاف شعار حمایت از حقوق بشر است که غربی ها سر می دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353942
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار