خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 16:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
امیرآبادی فراهانی با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس:

تبادل نظر نمایندگان و دولت در رفع مشکلات مردم موثر است

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد که نشست های مشترک مجلس و دولت باعث می شود دیدگاه ها به هم نزدیک شده و نمایندگان مشکلات مردم را به صورت مستقیم به رئیس جمهور منتقل کنند و این تبادل نظر و تعامل می تواند در رفع مشکلات کشور موثر باشد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد نشست مشترک مجلس و دولت و هم افزایی این دو قوه در رفع مشکلات کشور و مردم، گفت: این نشست ها باعث می شود که دیدگاه ها به هم نزدیک شود و نمایندگان مشکلات مردم را به صورت مستقیم به رئیس جمهور منتقل کنند و این تبادل نظر و تعامل می تواند در رفع مشکلات کشور موثر باشد.



وی افزود: البته برگزاری این جلسات باید بیشتر شود و هر چند این نشست مشترک با تاخیر برگزار شد اما برگزاری آن به مناسبت روز مجلس هم اقدام خوبی بود.



تاکید رئیس جمهور بر انجام وظیفه هیات‌های اجرایی 



ماینده مردم قم در مجلس یازدهم یادآور شد: نمایندگان بخشی از مشکلات را در جلسه غیرعلنی متذکر شدند و اینجانب نیز مسائلی مانند رد صلاحیت ها توسط هیات اجرایی، معیشت مردم و مشارکت در انتخابات را مطرح کردم و رئیس جمهور نیر اشاره کرد که هیچ فردی نباید بدون دلیل رد صلاحیت شود و بخشداران و فرمانداران و استانداران حق این کار را ندارند کما اینکه رد صلاحیت ها هم دست این افراد نیست و حق دخالت ندارند و هیات‌های اجرایی باید بر اساس قانون وظیفه و کار خود را انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372611
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم