خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/11 - 12:03
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس طی پیامی در واکنش به ترور «اسماعیل هنیه»؛

تاوان این حماقت را هم آمر و هم عامل باید بچشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیامی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران، تاکید کرد: تاوان این حماقت را هم آمر و هم عامل باید بچشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضائی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، بر لزوم پاسخ به این تعدّی در بالاترین سطح تاکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضىٰ نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلًا

شهادت مجاهد بزرگ و مبارز بصیر و مقاوم، شهید اسماعیل هنیه که عمر باعزت خود و خانواده با عظمتش را در مبارزه با غده سرطانی منطقه سپری نمود موجب تاثر گردید. این شهید سعید تمام هم و غم خود را در دفاع از آرمان امت اسلامی و ملت مظلوم فلسطین مصروف نمود و اگر ختم زندگیش به جز شهادت می شد جای تأسف و تعجب داشت.

معتقدم این ترور ددمنشانه را نباید از جنس کنشگری فعال و عزتمندانه، بلکه از سر استیصال و تحیّر پس از طوفان الاقصی و وعده صادق تعبیر و تفسیر نمود. بی شک انگشت اتهام ما نه فقط به سمت صهیونیست‌ها، بلکه به سمت آن کسانی است که در کنگره خود نتانیاهوی کودک کش را تکریم کرده، چراغ سبز وحشی‌گری مجدد را به او نشان داده و تا بن دندان او را تجهیز نموده اند. تاوان این حماقت را هم آمر و هم عامل باید بچشد.

همانگونه که مقتدای حکیم انقلاب فرموده اند ما رسم مردانگی و تکریم مهمان را در فرهنگ ایرانی و اسلامی خویش به درستی آموخته ایم و هرگونه تعدّی به ضیف و مهمان خود را به تندترین و بالاترین سطح پاسخ خواهیم داد و این وعده ای صادق و قطعی است. امروز فصل وحدت و یکپارچگی علیه کسانی است که عاشورای جدید را به سان شمر و یزید زمان، علیه زنان و کودکان البته نه در محرم ۶۱ هجری بلکه در ۱۴۴۶ ه.ق و نه در کربلا بلکه فلسطین و غزه به نمایش گذاشته اند. و این همان ندا و اعتقاد همیشگی ماست که «کلّ یومٍ عاشورا و کلّ أرضٍ کربلا».

ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت فرمانده بزرگ مقاومت شهید اسماعیل هنیه، بر خود وظیفه می دانیم که پیگیر و مطالبه گر مجازات سخت علیه عاملان، آمران و تجهیز کنندگان وحشی‌گری های قوم عنود و لجوج صهیونیستی باشیم.

ابراهیم رضائی

نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

  • کد خبر : 381484
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار