خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/08 - 18:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عموئی در تشریح جلسه فراکسیون انقلاب:

تأکید وزیر صمت بر عدم رضایت از وضع موجود و آغاز گام‌های موثر برای اصلاح شرایط صنعت

سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس اظهار داشت: در جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت آقای فاطمی نیا ضمن تأکید بر اینکه وضع موجود برای دولت و مجلس قابل دفاع نیست و از آن رضایت ندارند به اقدامات اصلاحی صورت گرفته برای بهبود چالش‌های انباشته شده اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابوالفضل عموئی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز این فراکسیون، اظهار داشت: فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و به منظور بررسی استیضاح آقای فاطمی امین برگزار کرد و ۵ نفر از موافقان استیضاح و ۵ نفر از مخالفان نظرات خود را در خصوص محورهای استیضاح وزیر مطرح کردند. عمده موارد انتقادی به وضعیت تولید و کیفیت خودروهای داخلی باز می گشت.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در این جلسه وزیر صمت نیز طی سخنانی به موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان و محورهای استیضاح از جمله موضوع بازار خودرو و مدیریت این صنعت پرداخت.



وی ادامه داد: آقای فاطمی امین ضمن تأکید بر اینکه نه دولت و نه مجلس مدافع وضع موجود و شرایط فعلی صنعت خودرو نیستند و از آن رضایت ندارند، گفت که باید توجه کرد که مشکلات فعلی حاصل انباشت مشکلات قدیم و بی ثباتی مدیریتی سال‌های گذشته است. اما با توجه به عملکرد یک سال گذشته وزارت صمت روند خوبی برای اصلاح این صنعت آغاز شده و گام‌های موثری برداشته شده است که یکی از نشانه های آن ترخیص 170 هزار خودرو از پارکینگ‌های شرکت‌های اصلی خودروساز بود که این میزان به صفر رسیده و بخشی از نیاز بازار با رفع نواقص داخلی پاسخ داده شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 351102
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار