خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 13:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار:

برنامه‌های دولت جدید باید بر مبنای دغدغه‌های مردم باشد

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس گفت: برنامه ها در دولت جدید، باید بر مبنای دغدغه‌های مردم باشند تا بتوانند با اولویت‌بندی دقیق، مشکلات مدیریتی کشور را حل کنند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به اولویت های دولت چهاردهم گفت: مهم‌ترین مطالبه امروز مردم، مشکلات معیشتی و اقتصادی است. مردم در حال حاضر، مشکلات متعددی در زمینه تأمین کالا‌های اساسی، اشتغال و مسکن دارند و لازم است اولویت‌های دولت جدید، نوعی تنظیم شوند که امیدبخش باشند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه های دولت جدید، باید بر مبنای دغدغه‌های مردم باشند تا بتوانند با اولویت‌بندی دقیق، مشکلات مدیریتی کشور را حل کنند. دولت باید تلاش کند، نگرانی‌های مردم که ناشی از مشکلات اقتصادی است، برطرف کند؛ زیرا این نگرانی‌ها موجب می‌شوند که نشاط و امید در میان مردم، فراموش شوند.

وی افزود: مدیریت بر زنجیره تأمین و تولید کالا به‌ویژه کالا‌های اساسی، یعنی سفره مردم، باید از تولید تا تأمین و مصرف صورت گیرد بنابراین لازم است که زنجیره نظارت دولت بر تأمین و تولید تا مصرف همواره وجود داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379641
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار