خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/21 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
توانگر:

برخی با تک‌روی به جبهه انقلاب آسیب می‌زنند/ خروجی تمکین نکردن از نظر فراکسیون در انتخابات هیات رئیسه سال قبل عیان شد

نماینده مردم تهران در مجلس به هزینه تک روی در جبهه انقلاب اشاره کرد و گفت: تک روی مطلوب نیست و جبهه انقلاب یعنی ید واحده و همه در یک سنگر قرار گرفتن؛ اگر اندک افرادی تک روی کنند گرچه تاثیری نخواهد داشت اما به جبهه انقلاب آسیب می زند.

مجتبی توانگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: شخصا به کسانی که از تصمیمات فراکسیونی تمکین نمی‌کنند نقد دارم، چرا که  نتیجه خروجی این روند تمکین نکردن از تصمیم فراکسیون را در انتخابات هیات رئیسه سال قبل عیان شد.



عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب ادامه داد: قطعا رأی هر نماینده‌ای مستقل است اما زمانی که پذیرفتیم تصمیم واحد بگیریم و همه در جهت هدف مقدسی که فراکسیون تعریف کرده، حرکت کنیم، پس باید به تعهداتمان پایبند باشیم. آن عزیزانی که تاکنون با فراکسیون همراهی نکردند، عملکرد مجلس را هم تحت تاثیر قرار می‌دهند و در نهایت به 2 مساله ظلم می‌کنند؛ نخست ظلم به فراکسیون و مجلس و در بعد بالاتر ظلم به مردمی است که به ما اعتماد کردند.



وی با ابراز امیدواری از ایجاد همدلی و همبستگی در میان اعضای فراکسیون، گفت: مردم تاب تحمل دعواهای بین جناحی را ندارند چه برسد به چهار گروهی که در کنار هم هستند، مصداق کامل و آغاز این اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات مردم در انتخابات هیات رئیسه خواهد بود و توقع این است که همه  همراهی کنند.



توانگر در خصوص چرایی برخی تصمیمات فردی و برخلاف تصمیم فراکسیون، اظهار کرد: برخی افراد الزامات فراکسیونی را رعایت نمی‌کنند و تصمیمات شخصیشان را بر تصمیمات گروهی ارجح می‌دانند. در حالیکه یکی از اساسی ترین اصول کار تشکیلاتی این است که تصمیمات گروهی را بر تصمیمات فردی ارجح بدانیم. این افراد باعث بی معنی شدن کار تشکیلاتی و فراکسیونی می شوند.



عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس یازدهم به تاثیر اقدام برخی نمایندگان که برخلاف تصمیمات فراکسیونی است، اشاره کرد و ادامه داد: اگر بنا باشد که افراد در فراکسیون داوطلب شوند رای نیاورند و بار دیگر در صحن مجلس کاندیدا شوند، تصمیم گیری‌های فراکسیونی لوث می‌شود. تاکنون این اقدام مسبوق به سابقه نبوده و افراد کمی داریم که خلف وعده می‌کنند و علیرغم تصمیم فراکسیونی کاندیدا می شوند و این کار غلط است./



پایان پیام

  • کد خبر : 361541
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار