خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 11:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار؛

با هرکشوری که منافع ملت ایران را تضمین کند روابط خوبی خواهیم داشت

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس ضرورت گسترش ارتباطات سازنده با سایر کشورها، گفت: با هرکشوری که منافع ملت ایران را تضمین کند روابط خوبی خواهیم داشت .

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت گسترش ارتباطات سازنده با سایر کشورها، گفت: راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران شفاف و روشن است و بر پایه منافع ملی و سیاست های کلان نظام است و ما با تمام کشورهای دنیا به غیر از رژیم صهیونیستی و در شرایط فعلی  آمریکا بر همین اساس روابط خود را تعریف کرده ایم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سایر کشورهای دنیا هم منافع ملی خود را دنبال می کنند و در روابط خارجی خود با کشور ها به دنبال منافع مشترک هستند و ما هم با هرکشوری که منافع ملت مارا تضمین کند روابط خوبی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اصول روابط خارجی ما مبتنی بر حکمت، عزت و مصلحت است و هرگز از آن عدول نمی کنیم و هیچ کشوری نسبت به کشور دیگری اولویت ندارد و ما تصمیم می گیریم که در هر مقطع با کدام کشور روابط بر اساس مواضع منطقه و عملکردش چگونه روابط خود را تنظیم کنیم و این به معنای وابستگی به کشوری خاص نیست./

پایان پیام

  • کد خبر : 383219
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار