خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/19 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی در واکنش به ادعای ضدایرانی آمریکا؛

ایالات متحده به دنبال بهره‌برداری سیاسی علیه تهران است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی ها می خواهند کشورهای منطقه را نسبت به ایران بدبین کنند، ادامه داد: بدون شک طرح چنین ادعاهایی برای بهره برداری سیاسی و اجرای سیاست های ضدایرانی در منطقه است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با ادعای برخی از مقامات آمریکایی مبنی بر توقیف یک کشتی ماهیگیری ایرانی که حامل سلاح به سمت یمن بوده است، گفت: آمریکایی ها ابتدا باید پاسخ دهند چرا هزاران کیلومتر دورتر از سرزمین خودشان هستند و موجب بروز ناامنی در منطقه شده اند، سپس اقدام به اتهام زنی کنند.



نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حملات به یمن با حمایت های آمریکایی ها صورت می گیرد، اظهار کرد: اگر مقامات کاخ سفید خود را مدعی حمایت از حقوق بشر می دانند، چرا تجاوزگری ائتلاف عربی به یمن را محکوم نمی کنند؟.



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها می خواهند کشورهای منطقه را نسبت به ایران بدبین کنند تا بتوانند امور خود را پیگیری کنند، ادامه داد: بدون شک طرح چنین ادعاهایی برای بهره برداری سیاسی و اجرای سیاست های ضدایرانی در منطقه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تنها راه خروج از بن بست یمن از طریق گفتگو میان گروه های یمنی است، افزود: در واقع کشورهای فرامنطقه ای باید دست از دخالت در امور یمن بردارند.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدامات ضدایرانی آمریکا در منطقه ختم به اتهام زنی های اخیر نمی شود و هر چند وقت یکبار شاهد طرح ادعاهای بی اساس و کذب خواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 353453
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار