خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/24 - 16:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
گلرو با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی با خالد قدومی:

اگر جنگ فراگیر شود، رژیم صهیونیستی موجودیت خود را از دست خواهد داد+فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: منطقه نمی‌تواند نسبت به جنایات و کشتار صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه بی تفاوت باشد و اگر این جنگ فراگیر شود، رژیم صهیونیستی موجودیت خود را از دست خواهد داد.

عباس گلرو   در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست امروز (24 مهرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور خالد قدومی مسئول دفتر حماس، گفت:  باتوجه به تحولات فلسطین و سرزمین های اشغالی در پی عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی،کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشست های متعددی با نمایندگان حماس و جهاد اسلامی برگزار کرده و آخرین وضعیت میدانی و سیاسی را بررسی کرده است.



رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم، افزود: طوفان الاقصی در تاریخ پیدایش رژیم صهیونیستی تا کنون عملیاتی بی نظیر و موفق بوده که تلفات زیادی به دشمن وارد کرده است  و مهمتر از تلفات وارده به دشمن  تغییر معادله میدانی و نبرد نظامی بوده که توازن وحشت را برقرار کرده و در آینده در جهت نابودی رژیم یک نقطه امید بخش است.



وی با اشاره به گزارش میدانی نماینده حماس در نشست کمیسیون، گفت: آنچه آقای قدومی بر آن تاکید کرد این است که طوفان الاقصی یک فرایند ادامه دار تا رسیدن به هدف از حیث تاکتیک نظامی و استراتژی نابودی اسراییل است .



رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و فلسطین همچنین در خصوص تحرکات پارلمانی صورت گرفته توسط مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران  در حوزه دیپلماسی پارلمانی تحرکاتی را آغاز کرده است که علاوه‌بر جلسات کمیسیون امنیت، نشست رییس مجلس با تعدادی از روئسای مجالس کشور های اسلامی امروز برگزار گردید و پیگیری هایی نیز  از طریق وزارت خارجه و دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره برای ارسال کمک های بشر دوستانه داشتیم و این موضوع در دست پیگیری است.
















دانلود


وی خطاب به رژیم صهیونیستی، گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد این جنگ را در غزه ادامه دهد و وضعیت را به شرایط غیر قابل تحمل برساند، منطقه نمی‌تواند نسبت به جنایات و کشتار کودکان بی تفاوت باشد و اگر این جنگ فراگیر شود رژیم صهیونیستی موجودیت خود را از دست خواهد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 369983
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار