خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/25 - 12:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در جریان نظارت میدانی علی حدادی از اداره کل راه شهرسازی استان البرز:

اولویت‌ها و آخرین پروژه‌های راه شهرسازی البرز بررسی شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در نشستی با مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان البرز، اولویت ها و آخرین پروژه های راه شهرسازی این استان و شهرهای حوزه انتخابیه خود را پیگیری و بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان البرز که به منظور بررسی مسائل، اولویت ها و آخرین پروژه های راه شهرسازی، بررسی طرح جامع و تفضیلی شهرکوهسار، مسائل مربوط به دیگر بخش های حوزه انتخابیه و اقدامات صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفتگو کرد.



حدادی در توضیح این نظارت و بازدید میدانی از اداره کل راه و شهرسازی، گفت: در جریان این بازدید آخرین وضعیت پروژه راه و شهرسازی در سطح حوزه انتخابیه و طرح جامع و تفضیلی شهر کوهسار بررسی شد. همچنین مطالعه احداث تقاطع غیر هم سطح آزادراه دسترسی شهر کوهسار وشهر گلسار به آزاد راه کرج به هشتگرد کلید خورد.



وی در ادامه اظهار کرد:پیگیری رفع موانع دسترسی تپه 27 هکتاری شهرکوهسار به جهت استفاده عموم و بهربرداری از آن به جهت گردشگری ،دسترسی شهرستان نظرآباد به آزاد راه غدیر، جاده کمربندی شهرستان نظرآباد و عملیات اجرائی تونل راه هشتگرد به طالقان وایمن سازی جاده طالقان از دیگ موضوعات انجام گرفته در این نظارت میدانی بود.



حدادی همچنین از بررسی آخرین وضیعت مسکن ملی در حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان چهارباغ و شهرجدید مهستان خبر داد و گفت: لازم به ذکر است در بخشی از این نشست شهردار و رئیس و اعضای محترم شورای شهر کوهسار به جهت موضوعات مرتبط حضور داشته اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 357135
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار