خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 18:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده با اشاره به بیانیه ضدایرانی اخیر؛

انگلیس و فرانسه درصدد دامن زدن به سیاست ایران‌هراسی هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد بیانیه ضد ایرانی انگلیس و فرانسه نسبت به عدم همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دامن زدن به ایران هراسی است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با بیانیه ضد ایرانی انگلیس و فرانسه نسبت به عدم همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: دو کشور یاد شده همواره نقش مخربی در مواجه با ایران داشته اند که برجام مصداق بارز آن است.



نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال فرانسوی ها نقش پلیس بد را ایفا کردند و انگلیسی ها نیز تلاش می کردند امتیاز بیشتری از کشورمان بگیرند لذا رویکرد آنها در مواجه با ایران سازنده نیست.



وی با اشاره به اینکه اقدام ضدایرانی دو کشور بازی جدید غربی ها است، ادامه داد: در واقع اکنون مجددا صحبت از برگزاری گفتگوهای برجامی است لذا غربی ها دوباره شروع به ایران هراسی کردند تا از دادن تضمین های برجامی فرار کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس می توان مشاهده کرد طی چند وقت اخیر کشورهای اروپایی مدعی همکاری ناکافی ایران با آژانس شده اند تا در خلال گفتگوها سنگ اندازی کنند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که انگلیس و فرانسه باید بدانند گزارش های ماه های اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان دهنده همکاری کافی و فعالیت شفاف ایران با این نهاد بین المللی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352261
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار