خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/06 - 16:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
وزیر کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت:

انجام ابلاغات لازم برای انتخابات ریاست‌جمهوری به استانداران/ثبت نام‌ها از روز پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز خواهد شد

وزیر کشور با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی در تمام لحظات عمر خود، مشغول فعالیت و خدمت به مردم بود، گفت: هرکسی بعد از شهید آیت الله رئیسی بیاید باید راه او را ادامه دهد.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که در محل مدرسه علی شهید مطهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید رئیسی در همه لحظات هم خودشان مشغول فعالیت بودند و هم از همکارانشان انتظار خدمت داشتند. ایشان موتور محرکه‌ای برای همگان بود.

وی ادامه داد: در زمان ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی جریان پرتلاشی در دولت و میان وزیران شکل گرفته بود. بعد از غیاب ایشان نیز این تلاش‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. هرکسی بعد از شهید رئیسی بیاید باید راه او را ادامه دهد و این راه ماندگار خواهد شد.

وحیدی در پایان درباره فرآیند شروع انتخابات گفت: ابلاغات لازم برای انتخابات ریاست‌جمهوری به استانداران انجام شده است، شرایط انتخاب شوندگان نیز اعلام شده و نامزدهای انتخاباتی آماده باشند که از روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ثبت نام‌ها آغاز خواهد شد و مدارک اعلام شده را نیز همراه خود و در هنگام ثبت نام داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378948
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار