خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/15 - 13:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی در تشریح نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

انتقاد اعضای فراکسیون مستقلینولایی مجلس از عملکرد وزارتخانه‌های کشور، بهداشت و اقتصاد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به انتقاد اعضای این فراکسیون از عملکرد وزارتخانه های کشور، بهداشت و اقتصاد گفت: تیم اقتصادی دولت نباید اجازه دهد فشار مضاعفی به معیشت مردم وارد شود و وزارت بهداشت نیز باید توجه ویژه‌ای به موضوع تهیه دارو داشته باشد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، 15 آبان ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با موضوع حوادث اخیر کشور، نحوه توزیع دارو و سرم، تورم، افزایش نرخ ارز و قیمت کالاها، گفت: اعضای فراکسیون درباره حوادث اخیر کشور بر نظر خود مبنی بر پرهیز از هرگونه اغتشاش و آسیب به اموال عمومی تأکید داشته و هرگونه تخریب اموال و حمله به جان و مال مردم را محکوم می کند.



نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر دولت باید به خواسته معترضان توجه کرده و برخورد منطقی با خواسته های آنها صورت گیرد تا صدای مردم شنیده شود.



وی با اشاره به انتقاد اعضای فراکسیون درباره سختی مردم در تهیه داروها، عنوان کرد: این روزها تهیه دارو از سرم گرفته تا آنتی بیوتیک ها بسیار سخت شده و تعداد زیادی از داروها گران شده اند که این موضوع به ویژه برای بیماران خاص که نیاز بیشتری به دارو دارند بیش از دیگران آزاردهنده است که در این خصوص از وزارت بهداشت خواستیم توجه بیشتری داشته باشد.



محسنی بندپی در ادامه از افزایش نرخ ارز و به دنبال آن قیمت کالاها انتقاد کرد و افزود: تیم اقتصادی دولت باید در این خصوص به صورت جدی وارد عمل شده و در شرایط فعلی کشور اجازه ندهد فشار مضاعفی به اقتصاد  و معیشت مردم وارد شود.



سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مورد انتقاد قرار دادن عملکرد وزارتخانه های کشور، اقتصاد و بهداشت از سوی اعضای این فراکسیون خاطرنشان کرد: درخواست ما از وزرای مرتبط این است که در خصوص این مطالب، تدابیر لازم را صورت دهند تا سفره مردم کوچک تر از این نشده و دسترسی مردم به دارو و درمان تسهیل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 351532
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار