خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شاکری:

انتخابات مجلس یکی از مهمترین مزایای نظام مردم‌سالاری است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در قوه مقننه، گفت: انتخابات مجلس را باید یکی از مهمترین مزایای نظام مردم‌سالاری دانست.

اقبال شاکری

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، گفت: انتخابات به‌ویژه انتخابات مجلس را باید یکی از مهمترین مزایای نظام مردم‌سالاری دانست، این در حالی است که نظام دینی ما نیز به این مهم تاکید دارد، درواقع حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات را باید مظهر اقتدار و سربلندی حکومت‌ها دانست، بنابراین تمامی افرادی که به اقتدار و قدرت ایران در جهان اهمیت می‌‍دهند، باید بدانند یکی از مسیرهای دستیابی به این اقتدار حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین انتخاب افراد توانمند و کاردان نیز به داشتن مجلسی قدرتمند منتهی خواهد شد، مجلسی که بتواند در بزنگاه‌های مهم، تصمیمات قدرتمند و افتخارآمیز برای کشور بگیرد، لذا انتخاب افراد با صلاحیت، متخصص، تجربه و... ازسوی مردم به ایجاد یک مجلس قوی کمک خواهد کرد، چراکه این مجلس در نهایت می‌تواند تصمیمات مهم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای کشور بگیرد.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد هر فردی که به سرنوشت ایران علاقه‌مند است و می‌خواهد این مملکت قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه باشد، نمی‌تواند نسبت به انتخابات بی‌‍توجهی کند و باید در انتخاب قانون‌گذاران این کشور شریک شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376055
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار