خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/05 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب:

انتخاب اصلح و حضور حداکثری مبنای عمل قرار گیرد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: انتخاب اصلح و حضور حداکثری مبنای عمل قرار گیرد تا با این اقدام بتوانیم تکلیف را کامل، جامع و در فراز اندیشه های انقلاب اسلامی اجرایی کنیم؛ قطعا اگر حضور مشارکت مردم بالا باشد این مهم باعث سرافرازی جمهوری اسلامی می شود.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص انتخابات گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای امت اسلامی و ملت ایران فصل الخطاب است.

وی افزود: بدون شک مهم ترین وظیفه مردم ایران در خصوص انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق های رای است و فردی اصلح و توانمند که قابلیت ریاست جمهوری را دارا بوده و مورد تاکید رهبر انقلاب نیز است را انتخاب کنند.

نماینده مردم شیراز بیان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی تلاش کنند مدیری اجرایی و قوی که سابقه خوبی را هم در کارنامه داشته باشد انتخاب کنند تا مسیر انتخابات را با حماسه حضور و انتخاب اصلح تکمیل کنند.

عزیزی بیان کرد: شرایط امروز کشور نیازمند مدیری قوی، توانمند و دارای سابقه مدیریتی و بهره مند از کارنامه پربار است؛ لذا امیدواریم با انتخاب اصلح این مهم رقم بخورد.

وی افزود: انتخاب اصلح و حضور حداکثری مبنای عمل قرار گیرد تا با این اقدام بتوانیم تکلیف را کامل، جامع و در فراز اندیشه های انقلاب اسلامی اجرایی کنیم؛ قطعا اگر حضور مشارکت مردم بالا باشد این مهم باعث سرافرازی جمهوری اسلامی می شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379999
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار