خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/16 - 17:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بهروزی فر با صدور پیامی؛

امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان(عج) است

خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،    خلیل بهروزی فرنماینده مردم شریف شهرستان های فومن و شفت به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



نیمه شعبان روزی است که پیام مهربانی و دوستی در سایه میلاد امید مستضعفان و عدالت گستر در جهان طنین انداز شد. در واقع روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی، فرخنده ترین روز خلقت است روزی که دیده گان جهانیان به جمال رعنای زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم، دلربا روشن می شود.



اینجانب میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، هموطنان عزیز به خصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان های فومن وشفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش وخدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین وشیعیان اهل بیت(علیهم السلام) مسئلت می نمایم.



امروز امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان و تبدیل این کشور به جزیره ثبات حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم هوشیار و موقعیت شناس نیروهای اطلاعاتی امنیتی نظامی و انتظامی و خصوصا سربازان گمنام امام زمان(عج) است که همواره با تکیه بر ایمان و مجاهدت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای امنیتی هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را به کسانی که دل در گرو امنیت ایران اسلامی دارند و در این راستا نقش آفرینی می کنند را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سعادت، سلامت و توفیقات صد چندان آرزومندم.



خلیل بهروزی فر



نماینده مردم شریف شهرستان های فومن و شفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 358602
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار