خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری:

امروزه شاهد پایش دقیق خطوط مرزی ایران با تجهیزات هوشمند و کاربردی هستیم

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد هوشمند بودن و کاربردی بودن تجهیزات در اختیار ارتش از جمله ویژگی های مهم تلقی می شود که موجب شده خطوط مرزی کشورمان به صورت کاملا دقیق پایش شوند.

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی ارتش برای رصد دقیق تر مرزهای کشورمان با همسایگان، گفت: خوشبختانه رویکرد خودکفایی در نیروهای مسلح موجب شده امروزه شاهد تولید تسلیحات دفاعی و نظامی بومی متناسب به نیازمندی هایمان باشیم.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارتش توانسته سیاست عملیاتی کردن تجهیزات در اختیارش را محقق کند، اظهار کرد: در واقع این رویکرد موجب شده زمینه بازدارندگی و امنیت پایدار در مرزهای کشورمان فراهم شود.



وی ضمن تاکید بر اینکه هوشمند بودن و کاربردی بودن تجهیزات در اختیار ارتش از جمله ویژگی های مهم تلقی می شود، ادامه داد: به عبارتی این ویژگی ها موجب شده خطوط مرزی کشورمان به صورت کاملا دقیق پایش شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید فراموش کرد که ارتش توانسته با تکیه بر رهنمودهای فرمانده کل قوا، تولید قدرت کند که این امر مولفه مهمی در مقابله با تهدیدها محسوب می شود.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی ارتش برای انجام ماموریت‌های مختلفی همچون اطلاعاتی، انهدامی، شناسایی و غیره نشان دهنده برتری ایران در عرصه دفاعی و نظامی  و بروزرسانی تجهیزات مورد نیاز در این حوزه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359529
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار