خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/01 - 17:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عیسی‌زاده در قالب پیامی:

اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران تکرار روش‌های شکست خورده آمریکا است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پیامی اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



 



بسمه تعالی



اقدام غلط پارلمان اروپا در رابطه با تصویب متمم پیشنهادی مقابله با نیروی مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از درک ناصحیح و خطای فاحش محاسباتی آنان و در ادامه دشمنی با ملت قهرمان ایران است.



این کار علاوه بر پایه‌گذاری بدعتی اشتباه، اقدامی از سر عجز بوده که کاملا خصمانه و تنش‌آفرین و فاقد هر گونه مبنای حقوقی است.



سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بعنوان نیروی نظامی رسمی کشورمان همواره در مقابله با تروریسم در صف اول مبارزه بوده و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی توسط تروریسم دولتی آمریکا و ترامپ جنایتکار نشان داد که تروریسم واقعی در جهان، همان مدعیان دروغین به اصطلاح حقوق بشر می‌باشند.



البته این قبیل خطاها، تکرار مانورهای کهنه و نخ‌نما شده تبلیغاتی پوچ و رذیلانه آنها، و اقدامی علیه مردم ایران می‌باشد چراکه سپاه نیرویی مردمی و برآمده از قلب مردم انقلابی است و این اقدامات ناشیانه حاصلی جز صف آرایی در برابر جمهوری اسلامی ایران و پیچیده‌تر کردن اوضاع منطقه و جهان حاصلی نخواهد داشت.



اروپاییان با تکرار روش‌های شکست خورده قبلی توسط آمریکا آزموده شده و شکست خورده است، باید بدانند که این قبیل اقدامات نمی‌تواند ذره‌ای در عزم راسخ مردم ایران در عشق به رهبری امت و آرمان های امام راحل و نبرد با تروریسم که در راس آن آمریکا و ایادی آنها می‌باشد، تاثیری نخواهد داشت و برعکس بر وحدت و همدلی همه آحاد مردم ایران و ملل آزاده جهان در حمایت قاطع از رزمندگان و پاسداران دین و انقلاب یعنی سپاه عزیزمان خواهد افزود. ما بعنوان نمایندگان مجلس انقلابی وظیفه دینی و ملی و انقلابی خود می‌دانیم که با واکنشی و اقدامی مقابله به مثل پاسخ قاطعی بعمل آوریم.



عیسی‌زاده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی./



 



پایان پیام

  • کد خبر : 355777
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار