خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نقدعلی:

اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی معادلات جهانی را تغییر داد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، گفت: اقدام سپاه علیه رژیم صهیونسیتی معادلات منطقه‌ای و جهانی را تغییر داد و حیرت جهانیان را به همراه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل عملیات تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق با اشاره به آیه شریفه (عسىٰ ربّکمۡ أن یرۡحمکمۡۚ وإنۡ عدتّمۡ عدۡنا)در سوره اسرا اظهار داشت:پس از آنکه خداوند سابقه تاریخی یهودیان و صهیونیست بیان می‌فرماید میگوید اگر شما تکرار کنید ما هم به نابودی شما بازمیگردیم و امروز یکی از مصادیق این آیه شریفه توسط ایران محقق شد. 

وی افزود: رژیم صهیونسیتی با حمایت همه مستکبران جهانی افسانه شکست ناپذیری را برای خود ترسیم کرده بود و گنبد آهنین را ساخته بود و در طول سالیان گذشته حزب الله و مقاومت به آن آسیب زدند و از طرفی هم باور نمی کرد ایران بزرگ روزی به این قدرت دروغین و پوشالی ضربه بزند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: اقدام سپاه اما دل امت اسلامی و خانواده همه شهدا مقاومت را شاد کرد و پس از حادثه‌ سرزمین های اشغالی معادلات منطقه‌ای تغییر کرد و یک اقدام ترکیبی متفاوت و عجیب را در دنیا دیدیم که حیرت عالم را رقم زد و انشاالله این اقدام فصل جدیدی در معادلات سیاسی عالم رقم خواهد زد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377286
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار