خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن؛

اقتدار و صلابت ایران اسلامی در منطقه و دنیا برخواسته از اتحاد ملی است

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی توانسته در معادلات منطقه ای تاثیرگذار باشد که بیانگر شکست سیاست های دشمنان است، گفت: به عبارتی اقتدار و صلابت کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا به دلیل اتحاد ملی است.

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: بدون شک مسیر مبارزه با ظلم و زورگویی بدون بازگشت خواهد بود لذا شاهد ایستادگی ملت ایران طی چهار دهه گذشته هستیم.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه دشمنی دنیای استکبار با ملت ایران بخاطر عدم پذیرش سلطه و تحت نفوذ بودن است، اظهار کرد: در واقع آنها می خواهند جمهوری اسلامی نیز همانند برخی کشورها گاوشیرده باشد و سیاست های آنان را اجرایی کند در حالی که ملت ایران با مقاومت و همچنین ایستادگی توانستند بدون تکیه بر غرب به پیشرفت و خودکفایی دست یابند که بر خلاف خواست غربی ها است.



وی ضمن بیان اینکه وجود اختلاف در عرصه های مختلف امری طبیعی است اما این امر هیچگاه عاملی برای سست شدن انسجام میان ملت ایران و مسئولان نبوده است، ادامه داد: در واقع به دلیل اعمال تحریم ها و محدودیت های ظالمانه غربی ها علیه کشورمان، شاید در برخی از امور نقص هایی وجود داشته باشد اما ملت ایران همواره با پشتیبانی از انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کردند نظام اسلامی خود را دوست دارند و برای پیشرفت و آزادی کشورشان تلاش می کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی توانسته در معادلات منطقه ای تاثیرگذار باشد که بیانگر شکست سیاست های دشمنان است، افزود: به عبارتی اقتدار و صلابت کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا به دلیل اتحاد ملی است.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد طی دهه های گذشته نسل های مختلف در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته و با ولایت فقیه و انقلاب خود تجدید عهد و پیمان کردند و اکنون در قرن جدید نیز شاهد حضور نوجوانان در کنار خانواده های خود خواهیم بود که آینده این سرزمین را رقم خواهند زد؛ این موضوع نیز نشان می دهد هیچگاه شکاف بین نسلی در میان ملت ایران وجود نداشته و انقلاب اسلامی به عنوان دستاورد مردمی محسوب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 356942
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار