خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 17:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی در نشست کارگروه‌های اتاق وضعیت فلسطین؛

افکار عمومی دنیا به گفتمان عدالت‌خواهی و مقاومت جلب شده است/ شکست سیاسی صهیونیست‌ها با تحقق آتش بس

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس گفت: امروزه گفتمان عدالت خواهی و مقاومت در میان افکار عمومی دنیا شکل گرفته لذا شاهد دفاع و حمایت مردمی از فلسطینیان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست کارگروه های اتاق وضعیت فلسطین عصر امروز (یکشنبه، ۵ آذرماه) در محل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین برگزار شد.



سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تشریح آخرین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی، گفت: امروزه گفتمان عدالت خواهی و مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته و مورد توجه افکار عمومی قرار دارد لذا شاهد دفاع و حمایت مردمی از فلسطینیان هستیم.



وی با اشاره به اینکه برقراری آتش بس رخ داده پس از تحقق طوفان الاقصی، برای صهیونیست ها پیامدهای منفی متعددی به همراه داشته است، اظهار کرد: در واقع امروزه حماس معادله تبادل اسراء را مدیریت می‌کند که امری قابل تامل بوده و برای رژیم اشغالگر قدس شکست سنگینی محسوب می شود.



ابطحی‌‌ با تاکید بر اینکه نتانیاهو در شرایط فعلی تحت فشار سیاسی و افکار عمومی داخلی قرار دارد، ادامه داد: بر این اساس در روزهای آتی شاهد شکل گیری اعتراضات سراسری داخلی علیه کابینه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی خواهیم بود.



دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس تصریح کرد: در این میان نباید فراموش کرد امروزه هندسه قدرت در حال تغییر است و این رویه به نفع تمام جهان اسلام و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.



ابطحی با اشاره به اینکه اکنون باید تلاش شود از طریق مجامع بین الملل نسبت به احقاق حقوق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین خصوصا غزه اقدام شود، خاطرنشان کرد: بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد محو شدن رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود زیرا طبق وعده الهی، ظلم پایدار نخواهد بود.



گفتنی است، در این نشست که با حضور تشکل ها و فعالان مردم نهاد، کارشناسان و اساتید دانشگاه برگزار شد، آخرین دستاوردهای طوفان الاقصی، آخرین وضعیت نظام در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی تشریح و راهکارهای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بویژه مردم غزه مورد بررسی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 372121
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم