خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی در تشریح نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

افزایش اعتماد عمومی با اجرای دو قانون مالیات بر عایدی سرمایه و اصلاح قانون انتخابات

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون گفت: دو قانون مالیات بر عایدی سرمایه که با سوداگری مقابله می کند و همچنین اصلاح قانون انتخابات، می‌تواند به دولت در افزایش اعتماد عمومی کمک کند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز(سه شنبه، 11 بهمن ماه) برگزار شد، گفت: اعضای حاضر در این جلسه از روند افزایش قیمت کالاها ابراز نگرانی کرده و بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان که راه میان بری، برای حل مشکلات است تأکید کردند.



نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت مصوبه اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی از دیگر اقدامات اعضای فراکسیون بود که در ادامه آن آتش زدن قرآن و اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان که با حمایت دولت سوئد بود نیز محکوم شد.



وی در ادامه به موضع فراکسیون درباره اتفاق اخیر سفارت آذربایجان در تهران اشاره و عنوان کرد: افراد سودجو اقداماتی انجام می دهند که اتفاق اخیر در سفارت آذربایجان در تهران یکی از این اقدامات بود و طرف آذربایجانی باید توجه کند که رفتارش خدشه ای به روابط وارد نکند.



محسنی بندپی نیز در ادامه با اشاره به زلزله اخیر خوی، گفت: اعضای فراکسیون در این خصوص بر ضرورت خدمت رسانی سریع از سوی هلال احمر تأکید کرده و خواستار شهرسازی اصولی و مقاوم سازی منازل مردم از سوی وزارت کشور شدند چرا که داشتن منازلی با استحکام بالا می تواند خسارات ناشی از وقایع طبیعی از جمله سیل و زلزله را کاهش دهد.



سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دو قانون مالیات بر عایدی سرمایه که با سوداگری مقابله می کند و همچنین اصلاح قانون انتخابات، با محوریت حمایت از مشارکت حداکثری که به افزایش اعتماد عمومی کمک می کند به تصویب رسید که باید به اجرا برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356550
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار