خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 16:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
میرتاج الدینی:

اعمال تحریم حقوق بشری از سوی کانادا دخالت آشکار در امور ایران است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، گفت: اعمال تحریم به بهانه حقوق بشر در سالروز اغتشاشات خشونت آمیز از سوی کانادا و استرالیا، دخالت در امور ایران تلقی می شود.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعمال تحریم های حقوق بشری علیه کشورمان از سوی کانادا و استرالیا، گفت: دنیای استکبار نتوانسته سیاست فشار حداکثری خود علیه ایران را پیش ببرد لذا مجبور به استفاده از ابزارهای دیگر سیاسی شده است.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی آمریکا و تروئیکای اروپایی همه تحریم های ممکن علیه کشورمان را عملیاتی کرده اند لذا مجبور به استفاده از کشورهایی مانند کانادا و استرالیا هستند تا بتوانند سیاست هایشان را محقق کنند.



وی با اشاره به اینکه حقوق اولیه بشری از سوی برخی از کشورها مانند کانادایی ها رعایت نمی شود، ادامه داد: مقامات این کشور پاسخ دهند چرا میزبان مجرمانی هستند که حقوق ملت خود را چپاول کرده اند و اکنون در این کشور زندگی خود را می گذرانند بدون اینکه به سزای اعمال خود برسند؟.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه اعمال تحریم به بهانه حقوق بشر در سالروز اغتشاشات خشونت آمیز دخالت در امور ایران تلقی می شود، افزود: در واقع این کشورها تلاش کردند از هر طریقی زمینه تنش آفرینی و خشونت را مجددا فراهم کنند که با آگاهی و بصیرت مردم، شکست خوردند.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران دارای اقتدار بوده و نقش پررنگی در عرصه بین المللی ایفا می کند، خاطرنشان کرد: بنابراین به مقامات کشورهای کانادا و استرالیا توصیه می شود بجای دخالت در امور دیگر کشورها، به مشکلات و دغدغه های مردم خودشان رسیدگی کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 368235
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار