خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مقتدایی در تشریح نشست امروز اعضای کمیسیون با سرپرست وزارت خارجه:

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر تداوم همکاری با وزارت خارجه و ادامه راه وزیر شهید تاکید کردند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون بر تداوم همکاری های کمیسیون با وزارت خارجه و ادامه راه آقای امیرعبدالهیان تاکید کردند و رئیس کمیسیون نیز با اشاره به موفقیت های وزیر شهید امورخارجه کشورمان ایشان را یکی از موفق ترین وزرای خارجه ادوار جمهوری برشمردند.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خاله ملت با اشاره به نشست عصر امروز (دوشنبه 31 اردیبهشت ماه) جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل وزارت خارجه، گفت: در جلسه ای با سرپرست این وزارت ضمن ابراز تسلیت به مقامات دستگاه دیپلماسی کشور و طلب آمرزش و علو درجات برای شهدای حادثه سقوط هلیکوپتر حامل رئیس جمهور از تلاش های دیپلمات شهید و متعهد کشورمان شهید امیرعبداللهیان تقدیر کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای کمیسیون بر تداوم همکاری های کمیسیون با وزارت خارجه و ادامه راه آقای امیرعبداللهیان تاکید کردند و رئیس کمیسیون نیز با اشاره به موفقیت های وزیر شهید امورخارجه کشورمان ایشان را یکی از موفق ترین وزرای خارجه ادوار جمهوری برشمردند و این حادثه را فاجعه ای سنگین و غیر قابل باور ارزیابی کردند.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: در بخش دیگراین جلسه علی باقری سرپرست وزارت خارجه کشورمان بر این نکته تاکید کرد که آقای امیرعبداللهیان تراز مدیریت و دیپلماسی را ارتقا بخشیده بود و همین امر سبب می شود جایگاه ایشان به عنوان یک الگو برای همه فعالان حوزه سیاست خارجی است. /

پایان پیام

  • کد خبر : 378772
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار