خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/16 - 09:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آصفری:

اعزام هیأتی برای گفت‌وگو با آژانس بیانگر حسن نیت ایران است/ 17 گزارش بازرسان فعالیت صلح آمیز را نشان می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اعزام هیأتی از ایران برای گفت‌وگو با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اقدامی در راستای تاکید بر فعالیت صلح آمیز کشورمان است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اعزام هیأتی از ایران برای گفت‌وگو با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در روزهای آینده، گفت: متاسفانه رفتارهای آژانس نشان داده این نهاد بین المللی نگاه فنی و تخصصی به فعالیت هسته ای کشوری مانند ایران ندارد.



نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع به دلیل اعمال سیاست های آمریکایی ها شاهد عدم رعایت اصل بی طرفی در اظهارنظرها و موضع گیری های مسئولان آژانس هستیم.



وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همکاری های زیادی با آژانس داشته است که امری بی نظیر است، ادامه داد: در واقع هفده گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می دهد جموری اسلامی در چارچوب ان.پی.تی و دیگر قوانین بین المللی رفتار کرده و فعالیت صلح آمیز دارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که غربی ها تلاش می کنند با اعمال فشار موضع آژانس را تغییر دهند تا بتوانند از کشورمان امتیاز بگیرند.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعزام هیأتی از ایران برای گفت‌وگو با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اقدامی در راستای تاکید بر فعالیت صلح آمیز کشورمان است لذا امیدواریم پرونده های ادعایی علیه ایران در این دور از مذاکرات مختومه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 351563
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار