خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 10:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی:

اشتغالزایی و کاهش تورم در دولت جدید مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم ساوجلاغ در مجلس گفت: دولت جدید باید به بحث اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری توجه ویژه داشته باشد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به اولویت های دولت چهاردهم، گفت: یکی از مهم ترین اولویت هایی که باید در دولت آینده به آن پرداخته شود، توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت معیشتی است همچنین دولت باید به بحث اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری نیز توجه داشته باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیکاری، تورم و بی ثباتی قیمت ها سه معضلی است که دولت چهاردهم باید برای حل آنان تلاش کند. در بخش مسکن نیز مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که لازم است دولت آینده برنامه ای جامع برای حل این مشکل داشته باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم با تلاش های شهید آیت الله رییسی و شهید امیرعبداللهیان در حوزه سیاست خارجی عملکرد خوبی داشته و توانسته با کشورهای مسلمان و سایر کشورها ارتباط خوبی برقرار کند بنابراین لازم است دولت آینده نیز گام های مهمی در این خصوص بردارد و دیپلماسی خارجی را توسعه دهد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: حوزه تجارت نهفته در دل سیاست خارجی است، علی رغم وجود تحریم ها دولت آینده باید تمام تلاش های خویش را بکارگیرد تا آثار تلاش ها در سفره مردم دیده شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380505
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار