خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوروزی:

اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، گفت: دنیا باید بداند که در حقیقت اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و نه تنها در جهان دیگر جایی ندارد بلکه در خاورمیانه نیز بقایی نخواهد داشت.

حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حملات اسرائیل به مردم ب دفاع غزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: همزمان با حضور وزیر دفاع آمریکا و سفر آقای بایدن به سرزمین‌های اشغالی شاهد حمله بیمارستان المعمدانی بودیم، در واقع بمبی که با آن بیمارستان را هدف قرار دادند مربوط به ارتش آمریکا بود.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور وزیر دفاع و فرماندهی نظامی آمریکا در خاورمیانه این جنگ را به پا کردند که برای پشتیبانی و حمایت از صهیونیسم است و از طرفی واماندگی و حیرانی استکبار و امپریالیسم را نشان می‌دهد که این گونه متوحشانه و نابخردانه به بیمارستانی که خود اعلام کرده‌اند مرکز امن است و زنان و کودکان به آنجا پناه ببرند این مرکز را مورد حمله قرار داده و بیش از هزار نفر را شهید و هزاران تن دیگر را مجروح می‌کنند.



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوی استکباری و توحش امپریالیست‌ها و صهیونیست‌ها بر کسی در جهان پوشیده نیست، کشورهای اسلامی باید سفارت و جاسوس خانه اسرائیل را در کشورهای خود تعطیل کرده و نمایندگان این کشور را اخراج کنند.



نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: دنیا باید بداند که در حقیقت اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و نه تنها در جهان دیگر جایی ندارد بلکه در خاورمیانه نیز بقایی نخواهد داشت، کسی که با مظلومین درگیر شود نهایت خواری و حقارت است و آه مظلومان آنان را ریشه کن خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370110
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار