خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 11:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
منتظری:

اسرائیل مانند خانه عنکبوت سست و متزلزل شده است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در راهپیمانی حمایت از مردم غزه با بیان اینکه جهانیان به ویژه مدعیان حقوق بشر چشم دارند اما نمی‌بینند؛ گفت: امروز اسرائیل مانند خانه عنکبوت سست و متزلزل شده و با جنایت بی‌شرمانه اسباب سقوط خود را نزدیک تر خواهد کرد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت حمله اسرائیل به بیمارستانی در غزه، گفت: به نظر می‌رسد جهانیان به ویژه مدعیان حقوق بشر چشم دارند اما نمی‌بینند، گوش دارند اما نمی‌شنوند و زبان دارند اما لال شده‌اند و از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، افزود: این جنایات مراحل تدریجی سقوط رژیم صهیونیسم و مراحل نابودی اسرائیل است، امام(ره) فرمودند که «اسرائیل ۲۵ سال را نخواهد دید»، این حملات نشان تدریجی نابودی اسرائیل است و از روی عجز و ناتوانی صورت می گیرد، اگر مرد جنگ و اهل نبرد بودند باید به میدان می‌آمدند.



عضو کمیسیون فرهنگی در پایان تصریح کرد: این گونه حملات نشان از مستاصل بودن آنان است و اسرائیل مانند خانه عنکبوت سست و متزلزل شده است و با جنایت بی‌شرمانه دیشب اسباب سقوط خود را نزدیک‌تر خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370125
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار