خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 13:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
میرتاج الدینی با اشاره به سفر امیرعبداللهیان به ژنو:

استمرار تلاش‌های دیپلماتیک برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه/ افول رژیم صهیونیستی کلید خورده است

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس با تاکید بر اینکه افول روزافزون رژیم صهیونیستی کلید خورده است، گفت: در جنگ نامتوازن غربی-عبری، افکار عمومی دنیا باید از واقعیت‌ها مطلع شوند و این مهم در گرو رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است و کشورهای دنیا در این راستا نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت سفر حسین امیرعبداللهیان به ژنو و استمرار تلاش های دیپلماتیک کشورمان در ارتباط با مسئله فلسطین بویژه پیگیری موضوع ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه برای مردم مظلوم غزه در سطوح بین‌المللی، گفت: همانطور که رهبر انقلاب سالها پیش فرمودند " سکوت و بی اعتنایی سازمان های جهانی و سران برخی دولت ها"، زمینه ساز جنایات صهیونیست ها بوده است.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محاصره طولانی مدت داروئی و غذایی ملتی که هیچ گناهی ندارند با هیچ قانون بین المللی مطابقت ندارد، اظهار کرد: در واقع اگر سازمان های بین المللی مطابق آیین نامه شکل گیری خود اقدام به انجام وظایف می کردند، اکنون شاهد چنین نسل کشی در غزه نبودیم.



وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی طی این مدت تلاش کرده صدای کودکان بی گناه غزه که توسط سلاح های مرگبار آمریکایی و صهیونیستی کشته می‌شوند را به گوش جهانیان برساند، ادامه داد: متاسفانه رسانه های گروهی بزرگ دنیا در دست سهام داران صهیونیستی-آمریکایی هستند از این رو مشاهده می شود که آنان تلاش می کنند جای قاتل و مقتول را عوض کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابراین بیش از پیش ضرورت دارد در این جنگ نامتوازن رسانه ای محور غربی-عبری، افکار عمومی دنیا از واقعیت ها مطلع شوند و این مهم در گرو رایزنی های بین المللی کشورها و دولت ها و همچنین ایفای نقش سازمان ها و مجامع بین المللی است.



عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افول روزافزون رژیم صهیونیستی کلید خورده و این مهم محقق خواهد شد از این رو کشورهای دنیا باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371565
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم