خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/06 - 13:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در دیدار ابطحی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد؛

از بررسی 6 سناریوی فیلم با محوریت فلسطین و مقاومت تا درخواست اسماعیلی برای ثبت بنیاد "انصار الاقصی"

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد و طرفین در خصوص فعالیت های حوزه فلسطین به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد و طرفین در خصوص فعالیت های حوزه فلسطین به بحث و تبادل نظر پرداختند.



در این دیدار اسماعیلی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اعلام کرد وزارتخانه متبوعش آمادگی دارد برای حمایت از حامیان مقاومت در عرصه تالیف، تدوین، ترجمه، فیلم، موسیقی، برگزاری نمایشگاه و هر گونه فعالیت هنری اقدام و بسترهای لازم را فراهم کند.



وی طی پیشنهادی خواستار ثبت بنیاد "انصار الاقصی" به عنوان یک بنیاد فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکیه بر مجموعه کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس فلسطین شد.



اسماعیلی در ادامه این دیدار خواستار حضور و فعالیت بیشتر اعضای کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس فلسطین در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت کند و از تمام ظرفیت وزارت ارشاد برای حمایت هرچه بیشتر از فلسطین ، محور مقاومت و جهان عدالت خواه بهره مند شود و بر این اساس دستورات مقتضی را صادر کرد.



بر اساس گزارش خبرنگار خانه ملت، ارجاع 6 سناریوی فیلمسازی آماده ساخت با محوریت فلسطین و مقاومت به منظور تایید محتوایی به دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین از جمله مصوبات نشست دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373625
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم