خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 15:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جلال زاده مطرح کرد؛

ارتش، حافظ حریم و استقلال ایران بزرگ

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن گرامیداشت روز «ارتش جمهوری اسلامی ایران»، گفت: ارتش متعلق به مردم بوده و حافظ حریم و استقلال ایران بزرگ است و به موجب افتخاراتش توانسته در منطقه بدرخشد.

وحید جلال زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت روز «ارتش جمهوری اسلامی ایران»، گفت: روز ارتش یکی از روزهای بسیار مهم در تقویم دفاعی و امنیتی ایران است، ارتش متعلق به مردم بوده و حافظ حریم و استقلال ایران بزرگ است. امروز ما یکی از مومن و متدین‌ترین ارتش‌های جهان اسلام را داریم که از توانمندی‌های بسیار بالا برخوردار هستند.



 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از افتخارات امروز کشور ایران افسران، سربازان و کادر مومن ارتش جمهوری اسلامی است که توانسته در منطقه بدرخشد و در تمامی ماموریت‌هایی که بر عهده داشته سرفراز باشد.



وی با بیان اینکه دریا، زمین و آسمان جمهوری اسلامی ایران توسط حافظان امنیت در ارتش حزب الله و به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش انقلابی حفظ و حراست می‌شود، اظهار کرد: ضمن آرزوی توفیق، این روز را به همه ارتشی‌ها عرض تبریک دارم.



جلال زاده همچنین یادآور شد: ما در بودجه سال جاری تمام توان خود را در مجلس به کار بستیم تا از نیروهای مسلح و ارتش حمایت مالی شود لذا مجلس تا حد امکان بودجه مناسبی را برای بنیه دفاعی و حقوق شاغلین و بازنشته‌ها تصویب کرد.



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیین رونمایی از پهپادهای جدید وزارت دفاع در روزهای اخیر، گفت: یگان‌های ارتش در این مراسم حضور داشتند و رهبری هم بر این موضوع تاکید فراوان داشتند، ایران اسلامی ارتش چابک، به روز، توانمند و انقلابی را تربیت کرده و ما افتخار به این ارتش می‌کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 360400
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار