خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/25 - 14:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی:

ارتباط استانی ایران و روسیه باید ما به ازای تجاری داشته باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید هر ارتباط سیاسی به ارتباط استانی تبدیل و ما به ازای تجاری و اقتصادی داشته باشد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک بین ایران و کشورهایی چون ارمنستان، ونزوئلا و روسیه گفت: دنیا فقط چند کشور اروپایی و آمریکا نیست برخی از اقتصادها و کشورها به سرعت از امریکا پیشی می گیرند و استراژی های ما در سیاست خارجی باید این باشد که بتوانیم با کشورهای آسیایی و منطقه ارتباط متقابل برقرار کنیم. ایران می تواند نیاز بسیاری کشورها را تامین کند و از طرفی می توانیم با تامین نیازهایمان از این کشورها، تحریم ها را دور بزنیم.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با اشاره به ارتباط استانی بین ایران و روسیه بیان کرد: ارتباط استانی با روسیه به معنای ارتباط اقتصادی است، در واقع باید هر ارتباط سیاسی به ارتباط استانی و اقتصادی تبدیل و ما به ازای تجاری داشته باشد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ارتباطات استانی ایران و روسیه را به فال نیک می گیرم و به آن امیدوارم، از استانداران انتظار می رود که با اعتماد به نفس وارد این عرصه شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 350389
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار