خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/28 - 09:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیئت رئیسه مجلس:

ادعای ضدایرانی وزارت خارجه فرانسه ریاکاری و دروغ پردازی بزرگ است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد ادعای ضدایرانی وزارت خارجه فرانسه ریاکاری و دروغ پردازی بزرگ در راستای جلوگیری از پیشرفت ایران در نظم نوین جهانی است.

احمد نادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای وزارت خارجه فرانسه مبنی بر اینکه حملات جدید روسیه علیه اهداف غیرنظامی در کییف با استفاده از پهپادهای ایران به روسیه انجام شده است، گفت: موضع ضدایرانی پاریس اقدام جدیدی نیست زیرا مردم کشورمان به ریاکاری و دروغ پردازی غربی ها خصوصا فرانسوی ها عادت کرده اند.



عضو هیئت رئیسه مجلس اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی رسما ارائه پهپاد برای جنگ اوکراین را تکذیب کرد، حال فرانسوی ها باید پاسخ دهند چطور چنین ادعایی را مطرح می کنند؟همچنین از سوی کشورمان اعلام شد تیم تخصصی تشکیل شود تا ثابت شود چنین موضوعی وجود دارد یا خیر.



وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد در جنگ تحمیلی علیه کشورمان، فرانسوی های حمایت های تسلیحاتی زیادی از رژیم بعث عراق انجام دادند و در این راستا کشورمان دچار آسیب های زیادی شد و افراد بسیاری شهید و جانباز شدند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای افزود: بر این اساس فرانسوی های ریاکار چطور می توانند اقدامات ضدبشری و ضدایرانی خودشان را نادیده بگیرند و سپس انگشت اتهام به سمت ایران بگیرند؟.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران هم اکنون در حال رشد و توسعه در عرصه معادلات جهانی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس غربی ها با این اقدامات می خواهند از نفوذ و گسترش تاثیرگذاری ایران در نظم نوین جهانی جلوگیری کنند؛ هر چند این سیاست شکست خورده است زیرا ملت ایران همواره در مقابل زورگویی ها ایستاده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 353943
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار