خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/28 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رشیدی:

احیای برجام نیازمند اراده عملی و جدی از سوی غرب است

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است آمریکایی ها باید بدانند شرایط و چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک مشخص بوده و ایران نیز به مفاد به آن عمل کرده لذا برای احیای این توافق نیاز به اراده عملی و جدی از سوی غرب است.

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح موضوع استفاده از پلن B از سوی غربی ها در مواجه با ایران، گفت: بایدن در زمان انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد جمهوری خواهان در برجام اشتباه کردند لذا این توانسته به پیشرفت دست یابد و این به ضرر غربی ها تمام شده است.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس بایدن در اظهاراتش بر مذاکره تاکید جدی داشت اما بر خلاف شعارهایش اقدام عملی خاصی از سوی آمریکایی ها مشاهده نشد.



وی با بیان اینکه آمریکایی ها همچنان درصدد اعمال فشار سیاسی و اقتصادی علیه کشورمان هستند، ادامه داد: در این میان از طرق دیگر نیز چانه زنی می کنند و پیغام های متناقض برای ایران ارسال می کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید یادآور شد در اغتشاشات اخیر نیز ردپای آنها به وضوح دیده شد که نشان دهنده رفتارهای دوگانه غربی ها خصوصا کاخ سفید در مواجه با جمهوری اسلامی است.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند شرایط و چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک مشخص است و ایران نیز به مفاد به آن عمل کرده لذا برای احیای این توافق نیاز به اراده عملی و جدی از سوی غرب است./



پایان پیام

  • کد خبر : 353948
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار