خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/27 - 16:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
میرتاج الدینی با اشاره به اقدام ضدایرانی ایتالیا:

احضار سفیر ایران به بهانه حقوق بشر دخالت در امور داخلی کشورمان است

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی گفت: احضار سفیر ایران به بهانه های حقوق بشر دخالت در امور داخلی کشورمان بوده و امری محکوم است.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات وزیر خارجه ایتالیا مبنی بر قصد این کشور برای احضار سفیر ایران به بهانه های حقوق بشر، گفت: این کشورها استقلال سیاسی نداشته و از آمریکا پیروی می کنند زیرا چنین  اقداماتی دخالت در امور داخلی هر کشوری محکوم است.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوعات یاد شده ربطی به ایتالیایی ها ندارد و جمهوری اسلامی ایران بیش از هر کشوری حقوق بشر را رعایت می کند.



وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر نیز تاکنون گزارش های کذبی علیه جمهوری اسلامی نشر داده اند که برای آن هیچ مستندی ارائه نکرده اند و سایر کشورها نیز پیش از این، چنین مسیری را رفته و نتیجه نگرفته اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک اقدام ایتالیا مبنی بر احضار سفیر ایران به بهانه های حقوق بشر صرفا موجب تضعیف روابط دو کشور می شود لذا توصیه می شود پیرو سیاست های آمریکا نباشند.



عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان ایتالیایی ها نیز می توانند نسبت به وضعیت حقوق بشر در قاره اروپا و همچنین ایالات متحده نیز بپردازند تا حقایق واقعی برای مردم دنیا آشکار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 353928
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار