خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی:

احداث پایگاه عقاب 44 از غافلگیری هوایی دشمن جلوگیری می‌کند/ ارتش همه‌جانبه از مرزهای ایران اسلامی مراقبت می‌کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس با بیان اینکه نوع طراحی و استقرار پایگاه زیرزمینی عقاب 44 طوری است که از غافلگیری دشمن جلوگیری می کند، گفت: به عبارتی احداث این پایگاه راهکنشی موجب شده برتری ایران در عرصه هوایی حفظ شود.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اهمیت رونمایی از پایگاه راهکنشی و زیرزمینی عقاب 44 ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تولید قدرت یکی از ارکان مهم برای هر کشوری محسوب می شود لذا انقلاب اسلامی با بهره گیری از همه ظرفیت ها مانند نیروهای مسلح در این راستا قدم های بزرگی برداشته است که جای قدردانی دارد.



نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پایگاه راهکنشی یاد شده نتیجه اقدامات جهادی در ارتش است، اظهار کرد: این پایگاه هوایی با در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل در سراسر کشور ایجاد شده لذا نمونه های دیگری از این پایگاه به منظور حفاظت از کیان ایران اسلامی وجود دارند تا در زمان نیاز دست به عملیات بر ضد اهداف دشمن بزنند.



وی با بیان اینکه نوع طراحی و استقرار این پایگاه زیرزمینی عقاب 44 طوری است که از غافلگیری دشمن جلوگیری می کند، ادامه داد: به عبارتی احداث این پایگاه راهکنشی موجب شده برتری ایران در عرصه هوایی حفظ شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد آمریکایی ها در حمله به افغانستان، عراق و غیره تلاش کردند زیرساخت های مربوط به حوزه هوایی آنها را از بین ببرند از این رو احداث پایگاه هایی همچون عقاب 44 موجب خنثی سازی این اقدام دشمنان خواهد شد.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین نباید فراموش کرد در این پایگاه های نظامی، از توان پهپادی و هواپیماهای بدون سرنشین نیز بهره برده می شود که برای دشمنان پیام مهمی به همراه دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357032
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار