خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/30 - 10:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری:

اتحادیه اروپا تحت تاثیر برخی لابی ها از جمله صهیونیستی- عربی قرار گرفته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اتحادیه اروپا تحت لابی صهیونیستی-عربی دست به تحریم علیه جمهوری اسلامی زده که دیگر اثری ندارد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تحریم پارلمان اتحادیه اروپا علیه ایران به بهانه اتفاقات اخیر در کشور، بیان کرد: این تحریم و رفتار پارلمان اروپا جنبه سیاسی دارد آنها قصد دارند فضایی بین المللی را علیه جمهوری اسلامی کنند تا فشار بر ایران افزایش یابد تا در برجام بتوانند امتیاز بیشتری دریافت کنند.



نماینده مردم قصرشیرین در مجلس بیان کرد: اتحادیه اروپا تحت تاثیر برخی لابی ها از جمله صهیونیستی- عربی قرار گرفته است تا با تحریم برخی اشخاص و نهادهای ایرانی، بر فضای بین المللی اثرگذاری کنند اما ایران تحت این فشارها در میز مذاکرات از خطوط قرمز خود عبور نخواهد کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تحریم کردن ایران مسبوق به سابقه است، در طول 40 و اندی سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است تحریم تکرار شده از این رو ما با این رویه آشنا هستیم بنابراین برای این اقدامات برنامه های تقابلی داریم.



وی اظهار داشت: دیگر حنای تحریم های اروپا و آمریکا رنگی ندارد آنها در هر موضوع داخلی، منطقه ای و بین المللی از ابزار تحریم استفاده می کنند که دیگر بر جمهوری اسلامی ایران اثر ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 350670
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار