خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی:

اتحاد مسلمانان هزینه عدم جلوگیری از اقدامات ضداسلامی را برای غرب افزایش می‌دهد

عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: اتحاد، همدلی و هماهنگی میان کشورهای اسلامی می تواند از تکرار اقدامات موهونی همچون اهانت به قرآن کریم جلوگیری کند زیرا هم افزایی مسلمانان سبب خواهد شد، هزینه عدم جلوگیری از اقدامات ضداسلامی برای کشورهای غربی افزایش یابد.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت ضرورت همفکری و هماهنگی میان کشورهای اسلامی برای مقابله با اهانت به مقدسات اسلامی، گفت: قطعا افزایش تعامل میان اندیشمندان دنیای اسلام می تواند وحدت اسلامی را تقویت کند از این رو باید بسترهای تحقق این امر با اتحاد میان دولت های اسلامی فراهم شود.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  چالش‌های جدی مقابل امت مسلمان قرار دارد، اظهار کرد: بر این اساس باید همفکری و هم افزایی برای مقابله هوشمندانه با این چالش ها وجود داشته باشد زیرا جریان موزی صهیونیستی و ضداسلام، درصدد ایجاد تنش هستند.



وی ادامه داد: در واقع انجام اقداماتی مانند اهانت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و تکرار این امر، نشان می دهد غربی ها علاقه ای برای توقف این موضوع ندارند و می خواهند با دامن زدن به این سیاست، اهداف شوم و پلید خود را عملیاتی کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دنیای غرب از گسترش اسلام هراس دارد، افزود: به عبارتی دنیای استکبار می خواهد فضای بین المللی را بر مسلمانان تنگ کند تا از این طریق این جامعه بزرگ انسانی در غرب را تحت فشار قرار دهد.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: بنابراین اتحاد، همدلی و هماهنگی میان کشورهای اسلامی می تواند از تکرار اقدامات موهونی همچون اهانت به قرآن کریم جلوگیری کند زیرا هم افزایی مسلمانان سبب خواهد شد هزینه عدم جلوگیری از اقدامات ضداسلامی برای کشورهای غربی افزایش یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 369451
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار