خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 16:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
با حضور دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس؛

آیین رونمایی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم برگزار شد

آیین رونمایی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم با حضور دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، آیین رونمایی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم ظهر امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) با حضور خانواده شهید سلیمانی، سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و اقشار مختلف مردم در سالن رودکی برگزار شد.



وزیر فرهنگ: سمفونی شهید سلیمانی در هفته جاری رونمایی می‌شود



محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم با اشاره اینکه از راه و مسیر شهید سلیمانی به عنوان مکتب نام برده می‌شود که کم نظیر است، گفت: بر این اساس همه ارکان و دستگاه های مختلف باید سهم خود را در امتداد این مسیر ایفا کنند.



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه میراثی که از شهید سلیمانی به ما رسیده باید به نسل های آینده منتقل شود، اظهار کرد: وزارت ارشاد در کنار خانواده شهید سلیمانی قرار دارد تا آثاری که تدارک دیده شده به نمایش گذاشته شود و تولید صورت بگیرد.



وی از رونمایی سمفونی شهید سلیمانی در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: امیدوارم در این راستا بتوانیم سال به سال آثار هنری و فرهنگی بیشتری را تولید کنیم.



زینب سلیمانی: ۸۰۰ عنوان کتاب طی سال گذشته در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است



همچنین، زینب سلیمانی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه تلاش شده در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به موضوعات فرهنگی و هنری توجه ویژه ای شود، گفت: در این بین با توجه به شرایط رخ داده به دلیل طوفان‌الاقصی، شهید قدس نام محوری برنامه های امسال قرار گرفت.



وی اظهار کرد: طی سه سال گذشته در حوزه انتشارات، حدود ۸۰۰ عنوان اثر به چاپ رسیده است.



فرزند شهید سلیمانی در ادامه، تصریح کرد: در آثار جدید به موضوعاتی مانند زندگینامه، مجموعه سخنرانی های دبیرکل حزب الله لبنان در مورد شهید سلیمانی، مجموعه سخنرانی‌های شهید سلیمانی، جزییات عملیات آمرلی و خاطرات رزمندگان لشگر ثارالله پرداخته شده است.



گفتنی است؛ باران گرفته است، این خانه فروشی نیست، همراه ما بود، مجموعه جهت، بچه های حبیب و طبقه بندی موضوعی سخنرانی های شهید سلیمانی از جمله آثار سال جاری انتشارات مکتب حاج قاسم است که در این مراسم رونمایی شد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در آیین رونمایی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم از نماهنگ بوسه تو نیز رونمایی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373773
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم