خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 10:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

آیت الله رئیسی در رأس خدمت به مردم بود

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ضمن تسلیت در پی درگذشت آقای رئیسی و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، گفت: آقای رئیسی در رأس خدمت به مردم بود و همه دولت را در این راه بسیج کرده بود، امیدوارم مسیری که ایشان طی کردند و گام‌های بلند ایشان در مسیر رشد و شکوفایی کشور و خدمت به ملت در آینده تداوم پیدا کند.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حادثه سقوط بالگرد حامل آقای رئیسی و هیئت همراه، گفت: این ضایعه که موجب شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی شد، بسیار بزرگ و جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی انصافا پیش از ریاست جمهوری و همچنین در دوران ریاست جمهوری اثبات کردند که خادم واقعی ملت هستند، ادامه داد: رسیدگی ایشان به امور محرومان را از نزدیک شاهد بودم و بسط و گسترش کرامات آقا علی بن موسی الرضا به حوزه سرزمینی و همه مردم در زمان ایشان شکل گرفت. امروز هم شاهد بودیم که برای خدمت به مردم مشتاق و سر از پا نمی شناخت و حضور در کنار مردم و در مردمداری سرآمد بود. ایشان تمام وقت و زندگی خود را برای خدمت به مردم گذاشت و خدمات صادقانه با روحیه جهادی پرتلاش ارائه کردند.

وی افزود: آقای رئیسی در رأس خدمت به مردم بود و همه دولت را در این راه بسیج کرده بود، امیدوارم مسیری که ایشان طی کردند و گام‌های بلند ایشان در مسیر رشد و شکوفایی کشور و خدمت به ملت در آینده تداوم پیدا کند و ما از الگویی که ایشان به جا گذاشتند برای خدمت‌رسانی به مردم به خوبی استفاده کنیم. ایشان انسانی متفکر و خدوم بودند که در این مسیر حرکت کرده و به شهادت رسیدند که این نشان از خدمت به مردم بود. ان شاء الله هر چه زودتر ثمرات کارهای ایشان را در آینده به خوبی شاهد باشیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ‌ و بخش ندوشن در مجلس از حسین امیرعبداللهیان به عنوان انسانی صادق  یاد کرد و بیان کرد: ایشان تمام همت خود را بر این گذاشت تا بتواند در حوزه سیاست خارجی گام‌های بزرگی بردارد و اقدامات ایشان در کشورهای همسایه و دیگر کشورها نیز بسیار سرآمد بود. ان شاء الله ایشان نیز در زمره شهدای کربلا قرار گیرند و روحشان شاد باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378711
کلمات کلیدی
مهدیه قربانی
خبرنگار

مهدیه قربانی

آخرین اخبار